marți, 6 decembrie 2011

Descoperire

Hello :) Astazi vreau sa va vorbesc despre o descoperire pe care am facut-o si de care sunt mega incantata, si anume siteul Mihaelei , de unde mi-am luat si eu si prietenele mele o multime de produse cosmetice de calitate si originale la preturi super mici. :) De la ea mi-am procurat pudra mea preferata YSL , si desi la inceput eram usor sceptica in privinta originalitatii produsului,trust me, it`s not fake.Si partea cea mai misto: costa 45lei  ! Nu-i asa ca e un chilipir comparativ cu Sephora de unde o luam cu circa 200lei ? Sunt atat de multumita si de incantata , nici acum nu-mi vine sa cred ca am putut sa o iau atat de ieftin.In plus,la ea mai gasiti pudra Giorgio Armani Microfill Loose Powder, despre care am auzit ca e super,si intentionez sa o achizitionez cat de curand,bronzer Lancome ( E suuuper,il am si pe acesta ),pudre Vichy Aerateint, precum si produse de makeup de drugstore,gen L`oreal,Maybelline,Kiko.Check her out girls !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu