luni, 5 decembrie 2011

Hop si eu

Hello ! Ma numesc Madalina,am 20 de ani si sunt studenta la Litere.Tocmai am decis sa intru in blogosfera.Pasiunea mea e,asa cum trebuie sa ghiciti din titlul blogului, frumosul.Asadar,precum multe alte minunate si talentate doamne si domnisoare,am hotarat sa-mi "deschid" un mic spatiu personal in care sa pot sa aberez in voie pe marginea a tot ceea ce tine de frumusete: makeup,ingrijire,par.Cu toate astea,cred ca va fi mai mult o explozie de postari amestecate din diferite domenii pentru ca pasiunile mele nu se rezuma doar la frumosul in sensul sau strict estetic.Spre exemplu,imi plac cartile,imi place limba si cultura japoneza la nebunie,asadar nu va fi un blog strict despre beauty,va fi un blog despre mine,despre lumea mea interioara si exterioara.

Un comentariu: